Sunday, December 19, 2010

Fakta?Misteri?11/9

Kejadian ini dah lama berlakupun tapi apa yang aku teringat masa kejadian ni jadi pada waktu malam Malaysia dan masa itupun aku baru darjah 6 kalau tak silap aku. Macam mana aku boleh tahu? siapa yang rajin tengok  Midnight News tahulah..tapi sebenarnya aku tak tengokpun cuma tertengok bila family aku buka saluran NTV7 masa tu. Tapi kat sini aku bukan nak singkap balik macam  mana benda ini berlaku cuma nak bagi tahu beberapa fakta berlakunya 11/9...kenapa dikatakan ianya misteri? ada beberapa faktor dan atas kejadian inilah umat Islam dituduh sebagai penganas, padahal dalangnya masih belum tentu jelas tapi Islam sudah dilabelkan sebagai penganas. tidak adil bukan?




Perhatikan Gambar diatas,adakah ianya memang sudah dirancang???

Ini adalah beberapa fakta yang aku Cari dari Web & Blog lain.

1. 'new york city' ada 11 huruf
2. 'afghanistan'ada 11 huruf
3. Rasmin Yuseb-org yg disyaki terlibat ada 11 huruf
4. george w bush ada 11 huruf
5. menara berkembar tu lambang 11 jugak kan?
6. model kapal terbang pertama yg langgar tu jnis flight 11
7. flight 11 boleh memuatkan 92 penumpang 9+2=11
8. model kapal terbang kedua yg langgar tu jenis flight 77
9. pihak amerika senarai pendek tujuh suspek utama 77/7=11
10. flight 77 boleh memuatkan 65 penumpang 6+5=11
11. tragedi tu dikenali sbg 911 9+1+1=11
12. 911 adalah pangilan kecemasan kat usa
13. mangsa yg terkorban 254 org 2+5+4=11
14. 11 september adalah hari ke-254 dalam setahun
15. tragedi pengeboman Madrid blaku pada 3/11/2004 3+1+1+2+4=11
16. tragedi madrid tu berlaku 911 hari selepas tragedi kt amerika
17. antara lambang2 amerika ialah helang.tgok terjemahan al
quran nie.....

"...for it is written that a son of arabia would awaken a fearsome eagle. The wrath of the eagle would be felt throughout the lands of Allah, while some of the people trembled in despair still more rejoiced. For the wrath of eagle cleansed the lands of Allah and there was peace..."

that verse is number 9:11 in Al-Quran...

18. satu lagi, korang bukak microsoft word, pastu taip besor2 Q33 NY(model pesawat tu),pastu tukar kpd font 'wingdings'...tgok




Bagi aku fakta diatas adalah secara kasar kerana aku ada beli satu buku dari produksi Gempak STARZ siapa yang ada buku tu mesti tahu, dan dalam buku tersebut ada juga menerangkan siapa dalang dan asal kejadian 11/9 secara detail. Banyak lagi misteri yang masih belum terungkai sampai ke hari ini dan walaupun dah 10 atau 9 tahun dah berlaku, ada tak dalam fikiran masing-masing sekarang kes tu macam mana? pesalah dia ditangkap ke? dan kenapa selepas George W Bush digantikan kepada Barrack Obama cerita 11/9 terus hilang??? dan selepas kejadian tu kempen perang semakin menjadi-jadi???

Ada juga yang dah meramal yang kejadian ini akan berlaku, misalnya konon-konon ramalan Nostrodomus yang berkata akan berlaku satu hari dimana bangunan pencakar langit dibina manusia yang berkembar akan runtuh (huhu kalau Bangunan Kembar Petronal KLCC tak kena pulak? hehe) dimasa akan datang. Ini adalah petikannya dalam ramalannya.

'In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb'
'The third big war will begin when the big city is burning'

- Nostradamus 1654

...on the 11 day of the 9 month that... two metal birds would crash into two tall statues... in the new city... and the world will end soon after"

"From the book of Nostradamus" 


Maka tepat ke ramalan dia? bagi aku kebetulan saja. kerana ada banyak alasan dan fakta lain yang berlaku masa runtuhnya bangunan WTC dan Pentagon. Misalnya Kapal terbang Boeing yang melanggar Pentagon kenapa saiz kapal dan saiz lubang kamalangan tak sama???

Diameter 1



Diameter 2


Pandagan Atas


Larry Silverstein,Dalang?

Macam mana? tak masuk akalkan? dan ada lagi fakta lain yang menariknya Owner atau pemilik bangunan WTC ini adalah orang Yahudi dan Pekerja di WTC seramai 2000 orang juga Yahudi dan masing-masing terselamat??? bagaimana? Kononnya pemilik WTC Larry Silvertien segaja melakukan konspirasi ini untuk menuntut hak insurans? dia juga terbabit bersama dengan George W Bush? masih banyak lagi fakta-fakta yang dapat dipersoalkan.

Konspirasi 3 serangkai. Isu Minyak


2010 keadaan sekarang.Dah macam kebun aku tengok.

Maka kejadian ini masih lagi menjadi tanda tanya dan masih belum diselesaikan secara adil tetapi umat islam yang menjadi magsa terutamanya negara-negara yang mempunyai sumber minyak yang banyak. aku harap Iran akan terus terselamat dan dapat menangkis apa je serangan psychology dari U.S. dan segaligus mengelakkan dari menjadi mangsa, inilah perihal dunia. haha bila dikenang kat Malaysia sekarang ini harga minyak baru je naik awal December 2010 walaupun dijanjikan tak naik tapi naik juga. kerajaan oh! kerajaan!




No comments: